Mehanizam uzbunjivanja
Coface se zalaže za pravednost i integritet, štiteći one koji prijavljuju uočene prekršaje na radnom mestu.
Šta je mehanizam za uzbunjivanje?
Kao kompanija koja podleže zakonodavstvu zemlje u kojoj posluje, Compagnie Française d’Assurance pour le Commerce Extérieur (“Coface”) ima obavezu da svoje delatnosti obavlja uz poštovanje etičkih principa i u skladu sa važećim zakonima i propisima.
Postupak uzbunjivanja u kompaniji Coface definiše mehanizam uzbunjivanja kao prijavljivanje mogućih ili pretpostavljenih incidenata, od strane fizičkog lica, u dobroj veri1 i bez direktne novčane nadoknade, a u vezi sa kršenjem nekog zakona ili propisa, koje predstavlja pretnju ili nanosi štetu opštem interesu kompanije. Njime su takođe obuhvaćeni i prekršaji Poslovnika kompanije Coface.
Postupak se može odnositi, ali nije ograničen, na prevaru, korupciju, pranje novca, finansiranje terorizma, kršenje međunarodnih sankcija, proneveru sredstava kompanije, sukob interesa, insajdersku trgovinu, kršenje zakona o zaštiti konkurencije i srečavanje monopola, zatim na kršenje zakona o zaštiti ličnih podataka, uznemiravanje ili diskriminaciju na radnom mestu kao i na postupke neetičkog poslovanja u vezi sa zakonskim obavezama koje kompanija Coface ima prema svojim klijentima.
Prijavljivanje mogućih ili pretpostavljenih incidenata
Uzbunjivačima su na raspolaganju nekoliko kanala za prijavljivanje mogućih ili pretpostavljenih incidenata opisanih u Postupku uzbunjivanja nadležnih kompaniji Coface. Jedan od eksternih kanala za uzbunjivanje za koji se uzbunjivači mogu odlučiti je adresa za slanje opšte elektronske pošte whistleblowing@coface.com ili pak sledeći Formular za prijavljivanje prekršaja.
1 Lica koja ovaj mehanizam koriste sa zlom namerom mogu zbog toga postati predmet sankcija ili krivičnog gonjenja, dok licima koja mehanizam koriste dobronamerno ne mogu biti izrečene nikakve kazne, čak i ako se naknadno ispostavi da priložene informacije nisu tačne ili pak da ne predstavljaju osnov za pokretanje nikakvih daljih postupaka.
Imajte u vidu da će kompanija Coface dobijene podatke koristiti isključivo u svrhu postupanja po prijavi. Više detalja o načinu koriščenja Vaših ličnih podataka, kao i načinu na koji možete ostvariti svoja prava, pronaći ćete u Pravilniku kompanije Coface o obradi ličnih podataka.
Mehanizam uzbunjivanja
*obavezno polje
Onlajn usluge za klijente i brokere
- Icon
ICON
Icon je rešenje za poslovne informacije dizajnirano da vam pomogne da bolje razumete rizik. Naučite kako da identifikujete finansijsku situaciju svojih partnera i kupaca.
Inovativna i digitalna rešenja
- Icon
ICON
Icon je rešenje za poslovne informacije dizajnirano da vam pomogne da bolje razumete rizik. Naučite kako da identifikujete finansijsku situaciju svojih partnera i kupaca.
- API Portal
API Portal
Prestanite da žonglirate između softverskih aplikacija. Istražite Coface API katalog i integrisana rešenja za Icon by Coface i osiguranje potraživanja.