Nova digitalna platforma Coface pruža našim klijentima i distributivnim partnerima čitav niz API rešenja (Aplikacioni programski interfejsi).
Coface API portal je dizajniran uglavnom za menadžere i finansijske direktore, koji sada mogu da koriste Coface usluge i stručnost iz svog radnog okruženja (preko poslovnih aplikacija, specijalizovanog softvera, itd.) za efikasnije upravljanje poslovnim rizicima..
Direktan pristup Coface uslugama i podacima širom sveta
Coface ulaže u ovu oblast sa ciljem da svojim klijentima obezbedi napredna digitalna rešenja za upravljanje kreditnim rizikom, u skladu sa najboljim tržišnim standardima.
Jednostavan za korišćenje, Coface API portal trenutno nudi 26 API proizvoda u oblasti osiguranja od šteta ili poslovnih informacija, sa pristupom uslugama Coface i jedinstvenim podacima za više od 188 miliona kompanija. Zahvaljujući ovim rešenjima, Coface klijenti mogu da racionalizuju određene troškove (razvoj, održavanje) uz uštedu vremena i resursa.
Zahtev da programeri omoguće personalizovano korisničko iskustvo
Druga namena API portala je da odgovori na potrebe IT programera Coface poslovnih korisnika, koji su takođe zainteresovani za rešenja Grupe. Ova platforma sada omogućava jednostavan Coface interfejs, ali i dizajn prilagođenih API-ja na osnovu specifičnih karakteristika njihovih poslovnih aplikacija ili njihovog sektora aktivnosti.
Povezivanje sa klijentima je ključni izazov za coface i njegove klijente
Nekoliko meseci nakon lansiranja Alik-a, digitalnog asistenta za upravljanje poslovnim rizicima, za svoje osiguranike, Coface nastavlja svoje inicijative da svojim klijentima pruži viši nivo povezanosti i podrži ih u digitalizaciji njihovih aktivnosti.
- naglašava Bris Tariel, direktor za inovacije Grupe.